Afla despre Zuzu

Zuzu, alegerea nr.1 a consumatorilor din Romania*, este si una dintre cele mai iubite marci romanesti de lactate. Zuzu se mentine de aproape opt ani liderul pietei de lapte.

Zuzu a fost lansat la inceputul anului 2006 si a fost pozitionat ca un brand neconventional si original, mizand pe o personalitate distinctiva si carismatica intr-o piata dominata la acel moment de branduri cu o comunicare exclusiv rationala.

Zuzu a ramas un spirit tanar, ludic, inteligent, activ si modern, dar mai ales a continuat sa inoveze, sa-si diversifice portofoliul, sa comunice cu consumatorii in stilul sau creativ si original si sa cucereasca noi segmente de piata.

In 2014, Zuzu a venit cu o noua identitate vizuala si cu un ambalaj unic in Romania - bidonul de plastic cu maner, care este cea mai mare inovatie a brand-ului din ultimii ani. Creat special pentru laptele Zuzu si adus in premier ape piata, bidonul cu maner este un ambalaj modern, foarte practic si foarte popular pe alte continente. Albalact a investit, astfel, pe un segment aflat in crestere in Romania – cel al lactatelor ambalate in recipiente de plastic. Odata cu acest ambalaj, Albalact a adus si gramaje noi, care nu existau pana acum in piata, in special in portofoliul de lapte: este vorba despre portia de familie de 1,8 litri si portia pentru consumul “on the go”, de 0.5 litri. 

Laptele Zuzu in bidonul modern de 1,8 litri a fost ales Produsul Anului 2015 in categoria Lapte, in urma unui sondaj la care au participat 4.000 de consumatori romani din mediul urban. 

*Potrivit A.C. Nielsen, Zuzu este cel mai vandut lapte ca volum, in Romania, in perioada ianuarie-aprilie 2015.

Zuzu categorii de produse