Albalact Groupe Lactalis
Albalact
Groupe Lactalis
ro | en
Albalact
  • DESPRE NOI
    • Povestea noastră
    • Management
    • Viziune, misiune, valori
    • Tehnologie și calitate
    • Managementul calității și securității
    • Protecția mediului
    • Albalact furnizor regal
  • DESPRE LACTATE
    • Laptele Albalact
    • Fabrica Albalact
    • Pagina consumatorului
    • Doza Zilnică de Lactate
    • Întrebări și răspunsuri
  • BRANDURI
    • Albalact
    • DZL
    • Fulga
    • Horeca Top
    • Poiana Florilor
    • Rarăul
    • Zuzu
    • Zuzu Bifidus
    • Zuzu Divin
    • Zuzu Dolce
    • Zuzu MAX
    • Zuzu Stors
  • DISTRIBUȚIE
  • MEDIA
    • Noutăți
    • Comunicate de presă
    • Evenimente
  • CARIERE
    • De ce să lucrezi la Albalact?
    • Cum recrutăm
    • Trimite CV
  • CONTACT
  • ÎN SOCIAL MEDIA
    • Alătură-te conversației
    • FACEBOOK
  1. PRESĂ
  2. Noutăți
  3. Afaceri în creștere pentru Albalact în 2019

Afaceri în creștere pentru Albalact în 2019

17 septembrie 2020 Revista Progresiv

Producătorul Albalact a bifat o creștere de peste 8% în 2019, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice. Cifra de afaceri a ajuns la aproape 673 de milioane de lei, iar profitul net s-a ridicat la 20,5 milioane lei.

„Evoluția Albalact în 2019 este cea prognozată și așteptată, compania a înregistrat un ritm de creștere foarte bun, în condițiile în care Albalact se află de cinci ani în poziția de lider al industriei lactatelor, dar și în contextul unei piețe care mai degrabă a stagnat. Creșterea a fost susținută de diversificarea portofoliului – un pilon important pe care se bazează strategia de dezvoltare a Albalact de mai mulți ani”, a declarat Giampaolo Manzonetto, Director General Grup Lactalis România pentru Progresiv.

Potrivit acestuia, în diversificarea portofoliului au jucat cartea produselor personalizate, cu valoare adăugată și beneficii, ajungând astfel la segmente și categorii noi de piață.
„Unul din avantajele faptului că Albalact este parte a Grupului Lactalis este posibilitatea activării unor sinergii care au permis dezvoltarea portofoliului accesând și resursele fabricilor pe care grupul francez le are în regiune. Am adus, astfel, în piața românească produse inovatoare pentru consumatorii români, în special în categoria deserturi. În ceea ce privește produsele personalizate, în 2019 am urmat două tendințe importante din categoria lactatelor și anume – reducerea zahărului din lactate și deschiderea unui nou segment de piață în care am devenit pionieri – produse lactate cu conținut ridicat de proteine”, completează directorul general.

Tot anul trecut, producătorul a pornit și planurile de dezvoltare a exporturilor și au lansat Zuzu pe piața din Republica Moldova, prin intermediul subsidiarei Lactalis Moldova. Cât despre 2020, începutul de an a fost unul pentru pentru companie.

„Albalact a înregistrat vânzări bune la începutul anului, cu o intensificare neprevăzută în perioada stării de urgență, când comenzile au explodat pur și simplu iar compania a lucrat la capacitate maximă. În perioada cu epuizări de stocuri și rafturi goale, am livrat de două ori față de volumul normal pentru acea perioadă, pentru că ne aflăm într-o industrie strategică. În total, pe toate categoriile, în perioada stării de urgență am înregistrat o creștere a comenzilor de peste 25%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut”, susține Giampaolo Manzonetto.

Grupul Lactalis deține în România companiile Albalact, Covalact, Dorna Lactate, Rarăul, Lactate Harghita, Lactalis România, Parmalat România și Lactalis Logistic și reunește peste 2300 de angajați, 7 branduri românești (LaDorna, Albalact, Covalact, Zuzu, Fulga, Rarăul, Poiana Florilor) – inclusiv mărci regionale (precum Friss, comercializat în județele Harghita și Covasna) – și branduri internaționale (President, Galbani, Santal).

Companiile românești din Grupul Lactalis vând peste 200.000 de tone de produse finite în fiecare an și, cumulat, au o cifră de afaceri de aproape 250 de milioane de euro (produse lactate și sucuri).

Activitățile de producție ale companiilor se desfășoară în șapte fabrici, dintre care cele mai mari sunt fabrica Albalact din Oiejdea, județul Alba, Covalact din Sf. Gheorghe, județul Covasna, și Rarăul din Câmpulung Moldovenesc, județul Suceava.

https://revistaprogresiv.ro/stiri/afaceri-crestere-pentru-albalact-2019

O poveste cu vloggeri din vârf de munte
Zuzu intră pe segmentul kefirului cu o gamă cu patru variante
  • DESPRE NOI
    • Povestea noastră
    • Management
    • Viziune, misiune, valori
    • Tehnologie și calitate
    • Managementul calității și securității
    • Protecția mediului
    • Albalact furnizor regal
  • DESPRE LACTATE
    • Laptele Albalact
    • Fabrica Albalact
    • Pagina consumatorului
    • Doza Zilnică de Lactate
    • Întrebări și răspunsuri
  • BRANDURI
    • Zuzu
    • Zuzu Dolce
    • Zuzu Bifidus
    • Zuzu Stors
    • Zuzu MAX
    • Fulga
    • Albalact
    • Rarăul
    • Poiana Florilor
    • Horeca Top
    • DZL
  • DISTRIBUȚIE
  • PRESĂ
    • Noutăți
    • Comunicate de presă
    • Evenimente
  • CARIERE
    • De ce să lucrezi la Albalact?
    • Cum recrutăm
    • Trimite CV
  • CONTACT
    ALBA (FABRICA)
    DN 1, Km 392+600, comuna GALDA DE JOS, sat OIEJDEA, cod 517293, județul ALBA, ROMÂNIA
    VEZI ÎN GOOGLE MAPS
    BUCUREȘTI AFUMAȚI (ADMINISTRATIV)
    Sat Afumați, Comuna AFUMAȚI, Strada nr.2, cod poștal 31, județul ILFOV, ROMÂNIA
    VEZI ÎN GOOGLE MAPS
    TELEFONUL CONSUMATORULUI
    Luni – Vineri, orele 8:00 – 16:00
    0258 816 738
    Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului
    www.anpc.ro
  • ÎN SOCIAL MEDIA
    • ALĂTURĂ-TE CONVERSAȚIEI
    • FACEBOOK
© 2015-2025 SC Albalact SA. Toate drepturile rezervate. Termeni și condiții | Cookies