Albalact Groupe Lactalis
Albalact
Groupe Lactalis
ro | en
Albalact
  • DESPRE NOI
    • Povestea noastră
    • Management
    • Viziune, misiune, valori
    • Tehnologie și calitate
    • Managementul calității și securității
    • Protecția mediului
    • Albalact furnizor regal
  • DESPRE LACTATE
    • Laptele Albalact
    • Fabrica Albalact
    • Pagina consumatorului
    • Doza Zilnică de Lactate
    • Întrebări și răspunsuri
  • BRANDURI
    • Albalact
    • DZL
    • Fulga
    • Horeca Top
    • Poiana Florilor
    • Rarăul
    • Zuzu
    • Zuzu Bifidus
    • Zuzu Divin
    • Zuzu Dolce
    • Zuzu MAX
    • Zuzu Stors
  • DISTRIBUȚIE
  • MEDIA
    • Noutăți
    • Comunicate de presă
    • Evenimente
  • CARIERE
    • De ce să lucrezi la Albalact?
    • Cum recrutăm
    • Trimite CV
  • CONTACT
  • ÎN SOCIAL MEDIA
    • Alătură-te conversației
    • FACEBOOK
  1. PRESĂ
  2. Noutăți
  3. Bidonul de plastic a urcat cu 20% cota Albalact pe piața laptelui

Bidonul de plastic a urcat cu 20% cota Albalact pe piața laptelui

6 februarie 2015 ZF.ro

Albalact, al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa lactatelor, a înregistrat în perioada mai-noiembrie 2014 o creştere de 20% a cotei de piaţă în categoria lapte, de la circa 22% la 27,6% avansul fiind datorat lansării bidonului de lapte cu mâner pentru brandul Zuzu.

Cu bidonul de lapte am reuşit să creştem categoria de lapte sau cel puţin să aducem consumatori care cumpărau lapte din pieţe către produsele ambalate. De asemenea, acest bidon ne-a ajutat să ne creştem cota de piaţă în segmental de lapte. În noiembrie 2014, Albalact avea o cotă de piaţă de 27,6% în volum şi 31,6% pe total piaţă a laptelui“, spune Stephane Batoux, directorul general al companiei cu afaceri de 423 milioane de lei (aproape 96 mil. euro) în 2013.

Piaţa nefiscalizată reprezintă una dintre cele mai mari provocări ale companiilor de pe piaţa lactatelor, aceasta ajungând la 40% dintr-o industrie care a pierdut peste 100 de fabrici în criză. Albalact este lider pe piaţa laptelui, smântânii şi untului. Conform informaţiilor furnizate de companie, cea mai mare pondere în businessul Albalact o are laptele, urmat de iaurt, smântână, unt şi brânză proaspătă.

Zuzu este cel mai important brand din portofoliul Albalact, reprezentând circa 37% din afacerile companiei, conform ultimelor date. Vânzările Zuzu pot fi estimate la peste 35 mil. euro anual.

www.zf.ro

La prânz cu managerul pentru care a fi numărul 1 este un pariu câștigat deja de 2 ori
Raul Ciurtin, Albalact: “Am avut curajul să investesc, să inovez înaintea celorlalți și mai mult decât alții”
  • DESPRE NOI
    • Povestea noastră
    • Management
    • Viziune, misiune, valori
    • Tehnologie și calitate
    • Managementul calității și securității
    • Protecția mediului
    • Albalact furnizor regal
  • DESPRE LACTATE
    • Laptele Albalact
    • Fabrica Albalact
    • Pagina consumatorului
    • Doza Zilnică de Lactate
    • Întrebări și răspunsuri
  • BRANDURI
    • Zuzu
    • Zuzu Dolce
    • Zuzu Bifidus
    • Zuzu Stors
    • Zuzu MAX
    • Fulga
    • Albalact
    • Rarăul
    • Poiana Florilor
    • Horeca Top
    • DZL
  • DISTRIBUȚIE
  • PRESĂ
    • Noutăți
    • Comunicate de presă
    • Evenimente
  • CARIERE
    • De ce să lucrezi la Albalact?
    • Cum recrutăm
    • Trimite CV
  • CONTACT
    ALBA (FABRICA)
    DN 1, Km 392+600, comuna GALDA DE JOS, sat OIEJDEA, cod 517293, județul ALBA, ROMÂNIA
    VEZI ÎN GOOGLE MAPS
    BUCUREȘTI AFUMAȚI (ADMINISTRATIV)
    Sat Afumați, Comuna AFUMAȚI, Strada nr.2, cod poștal 31, județul ILFOV, ROMÂNIA
    VEZI ÎN GOOGLE MAPS
    TELEFONUL CONSUMATORULUI
    Luni – Vineri, orele 8:00 – 16:00
    0258 816 738
    Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului
    www.anpc.ro
  • ÎN SOCIAL MEDIA
    • ALĂTURĂ-TE CONVERSAȚIEI
    • FACEBOOK
© 2015-2023 SC Albalact SA. Toate drepturile rezervate. Termeni și condiții | Cookies