Albalact Groupe Lactalis
Albalact
Groupe Lactalis
ro | en
Albalact
  • DESPRE NOI
    • Povestea noastră
    • Management
    • Viziune, misiune, valori
    • Tehnologie și calitate
    • Managementul calității și securității
    • Protecția mediului
    • Albalact furnizor regal
  • DESPRE LACTATE
    • Laptele Albalact
    • Fabrica Albalact
    • Pagina consumatorului
    • Doza Zilnică de Lactate
    • Întrebări și răspunsuri
  • BRANDURI
    • Albalact
    • DZL
    • Fulga
    • Horeca Top
    • Poiana Florilor
    • Rarăul
    • Zuzu
    • Zuzu Bifidus
    • Zuzu Divin
    • Zuzu Dolce
    • Zuzu MAX
    • Zuzu Stors
  • DISTRIBUȚIE
  • MEDIA
    • Noutăți
    • Comunicate de presă
    • Evenimente
  • CARIERE
    • De ce să lucrezi la Albalact?
    • Cum recrutăm
    • Trimite CV
  • CONTACT
  • ÎN SOCIAL MEDIA
    • Alătură-te conversației
    • FACEBOOK
  1. PRESĂ
  2. Noutăți
  3. Importanta loializarii in procesul strategiei de marketing

Importanta loializarii in procesul strategiei de marketing

22 aprilie 2014 www.revista-piata.ro

La sfarsitul lunii trecute, speakeri experimentati in “stiinta loializarii”, alaturi de peste 100 de participanti la cea de a doua editie a “fmcg & retail Marketing Conference”, au adus in prim plan atributele cheie ale strategiei de fidelizare a consumatorilor, precum si o serie de provocari si experiente relevante in domeniu.

Prima concluzie desprinsa in urma discutiilor purtate in cadrul conferintei „Keep in shop. Stiinta loializarii“ a fost ca shopperii s-au maturizat odata cu piata, pretentiile lor au crescut, asteptarile le sunt din ce in ce mai greu de satisfacut. In acest context, solutia este actionarea unor parghii care sa tina cont de sensibilitatile “in trend” ale acestora: sensibilitate nu doar la pret, discounturi si promotii, ci si la traditii, la crearea unei relatii afective cu brandurile, la mesajele corect targetate, multi-canal, care transmit emotie.

O alta concluzie a fost ca atragerea cumparatorilor in programe dedicate si folosirea tehnologiei moderne sunt factori care pot influenta decizia de cumparare, mai ales in cazul tinerilor. De aceea, acest segment, care isi petrece o treime din timp pe diferite retele de socializare, trebuie tratat cu mare atentie din perspectiva comunicarii de brand.

In cadrul conferintei s-a pus accent pe vectorii de loializare, pe rolul brandului si al inovatiei in succesul campaniilor de fidelizare si pe masurarea eficientei respectivelor campanii.

In opinia Cristinei Miclea, Director Marketing, Albalact, pretul ramane cel mai simplu si mai la indemana factor de loializare, insa consumatorul plateste un pret pentru acea calitate pe care o percepe el. De aceea, atentia trebuie indreptata spre portofoliul de produse, spre modul in care se poate ajunge la consumator cu ceea ce el isi doreste. Nu trebuie omisa nici partea de comunicare, de emotie, de promisiune a brandurilor, de pozitionare cat mai corecta a lor, de modul in care ele transmit mesaje.

De asemenea, ca vectori de loializare, nu uitam rolul inovatiei, atat la nivel de noi produse si de extindere de gama, cat si la nivel de ambalaje, dezvoltand astfel pentru consumator cat mai multe optiuni de alegere”, a adaugat Cristina Miclea.

www.revista-piata.ro

Raul Ciurtin tine Albalact pe fierbere: cum arata cel mai indraznet pariu de pe piata lactatelor
Inovatie in cadrul brandului Zuzu: lactate ambalate in bidoane de plastic cu maner
  • DESPRE NOI
    • Povestea noastră
    • Management
    • Viziune, misiune, valori
    • Tehnologie și calitate
    • Managementul calității și securității
    • Protecția mediului
    • Albalact furnizor regal
  • DESPRE LACTATE
    • Laptele Albalact
    • Fabrica Albalact
    • Pagina consumatorului
    • Doza Zilnică de Lactate
    • Întrebări și răspunsuri
  • BRANDURI
    • Zuzu
    • Zuzu Dolce
    • Zuzu Bifidus
    • Zuzu Stors
    • Zuzu MAX
    • Fulga
    • Albalact
    • Rarăul
    • Poiana Florilor
    • Horeca Top
    • DZL
  • DISTRIBUȚIE
  • PRESĂ
    • Noutăți
    • Comunicate de presă
    • Evenimente
  • CARIERE
    • De ce să lucrezi la Albalact?
    • Cum recrutăm
    • Trimite CV
  • CONTACT
    ALBA (FABRICA)
    DN 1, Km 392+600, comuna GALDA DE JOS, sat OIEJDEA, cod 517293, județul ALBA, ROMÂNIA
    VEZI ÎN GOOGLE MAPS
    BUCUREȘTI AFUMAȚI (ADMINISTRATIV)
    Sat Afumați, Comuna AFUMAȚI, Strada nr.2, cod poștal 31, județul ILFOV, ROMÂNIA
    VEZI ÎN GOOGLE MAPS
    TELEFONUL CONSUMATORULUI
    Luni – Vineri, orele 8:00 – 16:00
    0258 816 738
    Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului
    www.anpc.ro
  • ÎN SOCIAL MEDIA
    • ALĂTURĂ-TE CONVERSAȚIEI
    • FACEBOOK
© 2015-2023 SC Albalact SA. Toate drepturile rezervate. Termeni și condiții | Cookies